Måndag...

Ny vecka och nya tag. Tycker att vekorna går alldeles för fort, det är inte många månader kvar  nu till jul. Jag längtar verkligen till den dära julstämningen, det är så mysigt! Jag hoppas på att det kommer bli mycket snö detta år..

Idag så har jag jobbat, jag började kl två och jag vaknade en halvtimma innan, bråttom hade jag iväg till jobbet. Jag hann inte äta något så jag tog med mig snabbt yogurt och min egengjorda musli och sen en banan och ett äpple.
Jag var uppe ganska sent igår för att vi var först hemma hos G:s syster på middag och när vi kom hem så bastade vi och efter att vi hade bastat så kollade vi på sagan om ringen, de två tornen. Jag somnade på soffan ett tag men G väckte mig vid halv sex imorse så att jag fick gå och lägga mig i sängen. Så  jag var helt slut när jag vaknade halv två, har känt mig trött och seg hela dagen, kan nog bero på att man inte har ätiti någon riktig middag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0