Fredag = ledig

Go kväll!

Just nu sitter jag och surfar (som vanligt ) G han spelar sitt fotbolls spel. Förut ikväll så var jag och G ute och käkade på beirut seller, det var över mina förväntningar faktsikt, maten var jätte god och inredningen var mysig. På nedervåningen där entrén är så tyckte jag att det inte var så inbjudande, iofs så är serveringen en trappa upp. Men jag tycker de kan göra det mer trevligt vid entrén för det är ju faktiskt det första man ser.
Efter att vi hade käkat så gick vi och tog en öl/cider på Bishops arms, det var trevligt! När vi kom hem så kollade vi på Sagan om ringen, den första filmen. hehe.

Annars så var vi på stan en stund innan vi skulle äta. Jag köpte med mig en stor stickad halsduk + vantar från Monki. Nu slipper jag frysa om min hals, halsduken är så stor och mysig och det bästa är ju att den inte sticks. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0