Meningslös dag på jobbet

Idag på eftermiddagen så var jag och G och solade i vilsta innan jobbet. Det var verkligen jätte mysigt, vi hade tagit med oss lite picknik och lagt ut en filt, där vi låg och stekte oss i solen och hade det allmänt skönt. Vid 16.30 var vi tvungna att packa ihop för att jag skulle iväg och jobba. När jag kom till jobbet så skulle jag vara rastavbytare men det fanns inga raster att byta av på hela kvällen för allt bröd var slut och nästan all personal hade gått hem. Vi var ungefär 7 stycken som allt och 1 gick hem efter 2 timmar. Det fanns verkligen inget att göra, man var verkligen tvungen att leta efter något att göra. Jag ville inte heller gå hem och förlora massa timmar så jag stannade kvar, men sen när det hade gått lte timmar så rusade bara tiden iväg så det var ju positivt. :) det var bara det jag ville säga.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0