Torsdag

Det blev ingen sväng på stan för min del, orkade inte gå ner när det spörtregnade här. Så himla trist, det är ju sommar och det bara regnar och regnar, det tar aldrig slut. Men det är ju typikst svensk sommar. Jag får hoppas på att det blir fint väder när jag går på semester på torsdag nästa vecka. Hela 3 veckor är jag ledig, ska bli så himla skönt! Jag och G har semester samtigt och det ser jag verkligen fram emot, få komma bort lite från jobb och den tråkiga vardagen...

Morgon dagens planer består nästan bara av jobb. Jag börjar nämligen kl 17.00 och slutar 23.00. Innan dess tänkte jag försöka få ut något av dagen. Jag tänkte nog hämta mina paket från laredoute och nelly. Sen tänkte jag nog gå och sola solarium så att man får lite färg på sig, känner mig så jääkla blek alltså. Om vi hinner med så tänkte jag och G nog fika också någonstans.
Det ska bli så skönt med helg fast jag bara är ledig på lördag men ändå...det är ju lite iallafall. På lördag så ska jag troligtvis träffa min söta vän Theresa, det blev inget sist när vi skulle ses, vi hann inte med det. På kvällen ska jag och G bara ha det mysigt, vi tänkte gå ut och äta på åbryggan här i eskilstuna, om det regnar så blir det olearys istället för dit flyttar åbryggan om det blir oväder. Annars så skulle jag vilja gå ut och käka på Tingsgården...vi får se vart vi hamnar, det visar sig nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0