Fredag - Semester

Halloj bloggen!

Åh vad jag har längtat tills den här dagen skulle komma...nu har JAG semester i 3 HELA VECKOR! :). Det ska bli så himla skönt. Jag och G har lite planer för i sommar. På måndag - onsdag så ska vi vara på high chaparall, sen på hemvägen ska vi åka till ullared. Och där ska det handlas...ojojoj :)
Den 31- 2 augusti ska vi åka till skåne och hälsa på morfar och min morbror med rest. familj. Och från den 2 - 5 augusti ska vi vara i GBG. ÅH jag bara längtar...sen blir det säkert lite små tripp här och var i sverige. Men veckorna kommer gå så jäkla snabbt, men jag ska bara njuta av varenda minut.

Idag då, då ska jag först ner på stan och ta en fika med G, sen ska vi gå och sola och sen därefter ska vi hem till mammi och hälsa på G ska bli klippt av min syster. Ikväll ska vi träffa paret T och D. Vi tänkte gå ut och käka och fira våran semester :) haha igår kväll när jag kom hem efter jobbet så var jag tvungen att fira att jag har semester med två cider :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0