Cowgirl look...

 Bild: Google.se


Just nu så försöker jag få lite inspiration på olika cowgirls stilar... Det finns egentligen så mycket man kan variera med. Antingen kan man ha shorts, jeans eller kjol. Upptill kan man ha skjorta eller magkort skjorta som är knuten, rutigt babydolll linne eller ett vanligt linne.Som accesoarer kan man ha ett skärp med någon detalj på. Som halsband skulle jag vilja ha ett mockaband.
Anledningen till att jag tittar på cowgirl stilar är för att i sommar så ska jag och G åka till High Chaparall och då ska vi klä ut oss till cowgirl och cowboys. - som vi har gjort i alla år som killarna brukar säga....hehe

Tycker inte ni att hon ser äckligt smal ut här..?

 Bild: Google.se

Imorgon tänkte jag försöka gå upp lite tidigare innan jobbet för att gå ner en sväng på stan och leta efter några snygga mörka jeans..jag skulle ha fått sällskap av L min tjejkompis men hon backade ur och istället ska hon åka iväg med sin syster till trosa. Vi bestämde i början av veckan att vi skulle ses och fika men idag då fick jag ett mess av henne att hon måste tyvärr skjuta upp våran ¨dejt¨ för att hennes syster hade bjudit henne till trosa, jag blir faktikst lite irriterad på henne för det känns som att jag kommer i andra hand för henne så fort det dyker upp något roligare så skjuter upp det vi skulle göra och skiter i mig istället. Hennes anledning var att hon måste passa på att hitta på saker med hennes syster när de båda är lediga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0