Träffade min söte vän på en fika...

Idag så var jag tvungen att gå upp ganska tidigt. G väckte mig när han kom hem från jobbet klockan kvart i sju. Vi skulle vara hos veterinären  tjugo över nio och sen så skulle jag träffa Theresa vid tio innan hon skulle iväg och jobba på Silja Line.
Efter att ha träffat Theresa så gick jag lite i affärer. Kollade efter skinnjackan på hm som jag ska få på mitten av september, hittade bara den i stl 44. :( Hade velat testa den och se hur den satt så jag vet om jag ska ha en mindre stl. Men det är nog bra om jag tar en liten större så att man får plats med lite tjockare tröjor under. Var också och hämtade mitt pass, jag blev faktiskt ganska nöjd :)



Kommentarer
Postat av: Theresa

Va söt du blev på passet =)

2009-08-26 @ 12:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0