Resume av min dag

Min dag idag har varit helt ohändelserik. Jag vaknade runt tjugo över 10 snåret, fick väldigt bråttom upp ur sängen jag började nämligen och jobba klockan elva. Efter jobbet så åkte jag och b-freind till gymmet det blev mest kondition och mage för min del. När vi kom hem så käkade vi kina rester från igår och sen så började jag dammsuga här hemma. Vid halv nio så pustade vi ut i soffan med en kopp kaffe i handen och satte på en dvd med seinfeld. Min b-freind fick hela boxen av mig häromdagen. Och nu sitter jag här och bara datoriserar samtidigt som jag tittar på tv, nyss var det grannfejden. Snart är det bedtime för mig men innan jag går och lägger mig så tänkte jag nog träna lite på teorin, håller nämligen på med körkortet. Jag har inte börjat på körskolan ännu men det blir nog att jag börjar där någon gång i september. Annars får jag väl ALDRIG mitt körkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0