Måndag

Min dag idag har inte varit så händelserik. Jag gick upp vid 15.00 sen så plockade jag undan här hemma lite så att det skulle se snyggt ut när G skulle komma hem från london. Sedan ställde jag och lagade middag, det blev kycklinggryta med kokosmjölk och till det blev det ris med curry och sen en god sallad oxå.
 
Vad skönt det känns att ha honom hemma igen, har saknat honom så mycket. Han hade köpt med en parfym till mig, Den nya DKNY parfymen. :) Fresh blossom. Vad glad jag blev! Och den luktar så himlans gott.



Snart ska jag sticka väg till jobbat, börjar nämlgen och jobba klockan 23. Imorn är jag ledig, och då tänkte jag träna på gymmet och sen blir det lite handling på ica oxå. Om det hinns med så ska jag övningsköra oxå. Måste komma igång med körningen, nu var det över 2 månader sen jag körde sist....

Kommentarer
Postat av: Theresa

Varit ett snack ett tag om det där körkortet. Ärligt tror jag aldrig det blir något gjort förens du skriver in dej på körskolan för du kommer ju tydligtvis aldrig framåt när du kör hemma. finns absolut inget att skämmas för på körskolan vännen.. puss

2009-08-18 @ 06:39:30
Postat av: Eddie

Låter gott med kyckling! :)

2009-08-18 @ 07:20:02
URL: http://mreddie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till Theresa: hehe, du har nog rätt gumman. Men innan jag börjar på trafikskolan så vill jag ju kunna köra någorlunda bra :P men funderar på om man ska börja nästa månad. Det blir nog enklast för oss båda, för då kan vi träna på det som trafikskolan tycker att jag måste kunna bättre.

2009-08-18 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0