Mini utflykt

 

   Så här såg jag ut idag :-)

  Skjulsta, det är rätt så fint där...

     Hästarna



Jag och G åkte iväg på en liten mini utflykt förut idag. Iställelt för att sätta oss på Tuna Park och fika så tog vi med oss fika från Wayne's och åkte iväg till skjulsta och satte oss där. Det blåste ganska mycket och det var svinkallt ute, frös ihjäl fast jag hade skinnjackan på. Vi drack upp kaffet så snabbt vi kunde och åkte vidare ut till borsökna och kollade på alla fina villor som finns där, vi stannade också till och tittade på hästarna. När vi var klara så ville vi inte åka hem riktigt än, vi ville åka och hälsa på någon så då ringde vi till M2 och bjöd in oss själva på kalas, M:s tjej fyllde år och hennes släkt var där. Det var riktigt roligt!
När vi kom hem så gjorde vi tacos, så himlans gott....snart tänkte vi se på film. Blir nog monster vs Aliens =) jag tror den kan vara riktig rolig.

Kommentarer
Postat av: Theresa

Ovanligt med Daim tårta =) Puss

2009-04-20 @ 05:59:52
URL: http://likealeaf.blogg.se/
Postat av: G

Ha Ha filmen var ur kul puss puss

2009-04-20 @ 11:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0