Måndag

Jag har vänt om dygnet helt och hållet nu när man är sjukskriven. Både jag och min sambo G är sjukskrivna, som jag har sagt så har jag opererat bort gallblåsan och han har opererat korsbandet. Jag kommer vara sjukskriven fram till den 23 april. Det finns alltid något att göra hela tiden när man går hemma, tiden bara rusar iväg. Som idag då har jag sattit upp mina nya gardiner från jotex i vardagsrummet och lite prylar ovanför diskbänken som t.e.x en magnet som man har alla sina knivar på..jätte bra om man tycker om att ha sina knivar framme. Vi har ju renoverat om i köket, färgerna går i grått, svart och vitt och jag tycker det är jätte svårt att hitta snygga gardiner. Man vill ju ha en färgklick på gardinerna och jag vet inte riktigt vad som är snyggt il ett kök så just nu har vi inga gardiner alls. Ska bara fundera lite mer på vad jag ska ha för färger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0