Lördag (Påskafton)

Goddagens!

Vilket härligt väder det är ute. När jag kollar på termometern så står den på 18 grader! Synd bara att man inte kan njuta av det fina vädret.
Jag sitter här inne och gör inget vettigt alls, sitter vid datorn och försöker göra så att tiden kan gå lite snabbare. Det finns ju inte så mycket för mig att göra, jag känner mig ju fortfarande ganska stel i kroppen så jag vill helst inte anstränga kroppen mer än vad jag behöver.
Ikväll vid 18.00 ska vi hem på påskmiddag hos G pappa och imorgon ska vi hem till min mamma på middag. Hela helgen blir det gratis mat..vilket lyx va!

Ni får ha en fortsatt trevlig påskafton! ♥

Kommentarer
Postat av: Theresa

Visst är det härligt och få allt gratis och lagat till en=) Ringer dej sen.. puss

2009-04-12 @ 10:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0