Lördag

Hej bloggen!

Jag har precis stoppat i mig lite lunch/middag så nu är jag mätt och belåten. G har precis satt på kaffe så det ska drickas nu och till det tänkte jag äta glass. (carte dors tastline) mums!
Idag har jag bara varit hemma och slappat, G kompis M2 var här förut på besök här på em. Det var riktigt roligt att se honom för det var ett tag sen vi sågs. Sist vi träffades var på G systers bröllop då han var toastmaster och det var den 14 februari så det är ju ett tag sen.
Ikväll ska jag ta och träffa T min vän. Vi tänkte hyra film och bara ha det mysigt. Har inte träffat henne sen...jaa... min operation (alldelses förlängesen).

Snart tänkte jag göra mig iordning, håret och sminken är kvar!



Kommentarer
Postat av: G

Nu tjatar den där kärringen igen gumman :-(

2009-04-18 @ 17:18:03
Postat av: Theresa

Vilken kärring? Haha

2009-04-19 @ 08:08:49
URL: http://likealeaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0