Kass uppdatering, jag vet!

Hej bloggen!

Sorry för dålig uppdatering under de senaste dagarna. Jag har faktiskt inte haft någon lust att blogga, tog en liten paus från det. Det kanske kan bero på att jag har gått tillbaka till jobbet och vardagen.
De senaste 2 dagarna har jag mått uselt, jag har haft jätte ont i halsen och det gjorde ont när jag andades in, sen så har jag haft ont i kroppen och känt mig febrig men nu mår jag bra så det känns iallafall skönt.
Idag har jag varit ledig, har förberett lite inför helgen. För i helgen så blir det fest hemma hos mig och G. Så vi har varit iväg och handlat lite saker. Sen så har jag varit med min katt Amadeus på djurkliniken, han skulle bli kastrerad idag men det gick inte så jätte bra. När vi kom och hämtade honom vid 19.00 så sa veterinären att hans ena testikel inte hade ramlat ner utan var kvar i buken :( inte så jätte bra nyhet. stackare...så han har fått en ny tid den 11 maj för en ny operation och då hoppas de att de kan hitta testikeln, om han inte blir kastrerad så kan han få en tumör så han är tvungen att bli kastrerad.
Nu ikväll var jag, G och 2 vänner ute och åt på Thai Classic, vi satt och planerade inför High Chaparall. Vi tänkte ringa och boka stuga imorgon, vi tänkte vara där i 2 dagar. Det ska bli riktigt kul! Sen blir det Ullared på hemvägen :))

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0