Min dag...

Idag så har det inte hänt så mycket, gick upp vid 14. Sen så gick jag och beställde mat till mig och killen på 7;ans blev skräpmat till middag idag. Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem till mig där hon tvättade mina fönster, snäll mamma man har som hjälper en att putsa fönster. Har aldrig tvättat mina fönster sedan jag flyttade in och det var i februari så det behövdes. Sen så har man också varit och handlat på willys. Sen efter 22 så kom Theresa på besök, vi snackade lite och åt jordubbar, banan med glass. Supergott var det!!
Hon var kvar hos mig tills klockan var typ 01.30. hehe. Men snart så tänkte jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorn och ringa Hotel Vasa och se om de har ett ledigt rum mellan 5-6 juli då jag och killen ska åka till göteborg.



puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0