En slapp dag

Har varit och jobbat, slutade 13.30. Det händer inte så mycket idag, det blir en ganska slapp dag för mig. Ska fixa och dona här hemma och sen så måste jag packa inför gbg. Jag har allafall varit och hämtat mitt paket från Asos på posten, jag skulle ju ha gått till poas trafikskola idag men det blev inget, jag orkade helt enkelt inte. Jag ringde dom istället och jag ska  gå dit på onsdag och skriva in mig.
Men det är bra att jag har tagit tag i det, lite allafall. =)

Nu tänkte jag göra ordning lite kaffe och sätta mig och läsa i körboken!! Senare ska jag träffa syrran!

kram


Kommentarer
Postat av: Theresa

Slö korv, är ju inte jobbigt och ta cykeln ner dit, ta dej i kragen nu=P haha.. Puss

2008-07-03 @ 17:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0