what a day..

Nu är jag hemma igen från jobbet, det har gått hyfsat bra förutom att det har varit mycket tjafs i våran grupp idag, känns inte så kul och att de går till mig när de snackar bakom ryggen på varandra. Men tur att man är ledig imorn så man slipper allt detta som har hänt idag, tur att jag bara  ska jobba med dem på fredag. Hoppas att stämningen är bättre då, för det känns inge roligt att jobba när man blir irreterde på varandra. Jag vet inte ens hur allt började men det blev bara värre och jag är inte den som skvallrar men idag gjorde jag det, jag ångrade att jag gjorde det. jag skulle inte ha gjort  det men gjort är gjort brukar man ju säga,

Imorgon så ska jag upp tidigt, jag ska upp vid 06.45 för att gå på möte klockan 08.00 med fastighetsskötaren. 
Jag vet inte riktigt vart bäck&forrs ligger, men jag vet att det ligger på söder. hoppas att jag hittar =) 

Snart är det läggdags för min del men först så blir det några vänneravsnitt som jag kollar på varje kväll innan jag ska sova.

puss&kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0