Resume av min dag

Idag vid lunchtiden träffade jag min vän Theresa, Vi gick och tog en lunch på hurtigs, för oss båda blev det en bakad potatis med kycklingröra. Mums!
Sen så gick vi i affärer medans vi väntade på att tvåtåget till stockholm skulle komma. Hon skulle nämligen åka och jobba på Silja line och är borta i fem dagar.
Efter att ha gjort henne sällskap så begav jag mig hemåt. Jag och G skulle iväg och träna men så långt kom vi inte. G hade jobbat natt och skulle inte gå upp förens efter tre någongång så jag tänkte att jag kunde sova lite middag  jag med. När klockan ringde vid tre så tänkte vi, vi går upp nästa gång den ringer, klockan ringde och ringde. Till slut slutade den ringa för att klockan hade ringt ett tag. När klockan var sex vaknade vi så då var det bara att börja med maten. Vi gjorde kycklingwok med risnudlar, det var himlans gott det. Nu har jag presis druckit kaffe och ätit honungsmelon. Imorgon börjar jag jobbet klockan sju så ikväll måste jag gå och lägga mig skapligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0