Tisdag

Idag har jag kännt mig väldigt trött, fick nästan ingen sömn inatt heller så jag tänkte inte vara vaken så jätte länge till. Jag började jobbet kl åtta imorse och skulle ha slutat jobbet klockan fyra men fick jobba över en timma hehe. Efter att jag hade slutat så cyklade jag och handlade lite hygienprylar och sen hämtade jag mitt paket på posten från Jotex. Jag blev jätte nöjd med allt som jag hade beställt därifrån, jag tyckte leveransen var jäkligt snabb, jag trodde det skulle dröja minst en veacka till innan jag skulle få mina saker. Igår lovade jag att G skulle få massage av mig idag, sagt och gjort. På fredag är det min tur, längtar!
Imorgon börjar jag samma tid och jobba så nu blir det sängdags....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0