Resume av min dag

Hej bloggen!

Igår jobbade jag natt så jag slutade klockan sex imorse. Jag vaknade strax efter klockan två i em. Det var tänkt att jag skulle gå upp klockan tolv idag för att åka och träna men så blev inte fallet. Istället så åkte vi och handlade på ica maxi. Efter att ha kommit hem och packat upp allting så åkte jag iväg till mamma för att kolla på hennes lägenhet som hon har flyttat till, som btw var jätte fin :). Väl där så blev jag bjuden på middag och jag tog givetvis med mig lite fika till kaffet efter maten.
Imorgon är jag ledig så då tänkte jag banne mig gå och träna. Var nu flera dagar sen sist, det beror nog på att man vaknar ganska sent om dagarna och sen är det annat som ska hinnas med. Så träningen kommer i 2:hand just nu känner jag men det ska jag nog kunna ändra på. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0