Lördag

Hej svejs!

Nu var det längesen jag skrev här. Men nu kände jag att jag ville skriva av mig lite..Dagen började väl inte så jätte bra men nu är det lite bättre. Har haft ett litet bråk med pojkvännen bara men nu är allt prima och bra igen :) På em idag så åkte vi ut till Tuna Park och kikade lite affärer sen blev det fika också på wayn'es. Varken jag eller G köpte något, G skulle köpa skor men det blev inget med det. Kanske en annan dag ?

Ikväll kl 21 ska jag jobba, blää har verkligen ingen lust att jobba idag, inte efter det som har hänt idag. Imorgon kommer jag inte heller få någon sömn, ska träffa min vän Emelie på förmiddagen och kl 12 ska vi iväg och träna på gymmet så ingen sömn för min del. Senare på kvällen vid 18 ska vi iväg till G:s syster på middag, man kommer ju inte alls vara pigg på det. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0