Vaknade med ontrygg

ajaj vad jag har ont i ryggen, vaknade först klockan halv tio av att mitt vänstra skulderblad har låst sig, det strålar ut mot armen och i nacken. G försökte knäcka genom att trycka i ryggen, sen så har han masserat på vänstra skulderbladet, nacken och axlarna men inget har hälpt. Så nu sitter jag här i soffan med en värmepåse på ryggen. Jag har så jäkla ont, kan knappt röra mig. Får se om det har blivit bättre imorgon annars får jag ringa en kiropraktor. Jag ska också jobba imorn så det vet jag inte om jag kommer klara av...

Snart tänkte vi åka iväg och handla lite, tänkte bla att köpa lite godis till mig. Det är så synd om mig nu hehe :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0