Torsdag

Go kväll!

Just nu så ligger jag i sängen och slösurfar lite innan det är läggdags för min del. Ikväll så var jag hemma hos mammi och hälsade på. Innan idag så har jag jobbat, jobbade ett nio timmars pass. Sen så var G:s far här och hälsade på en stund. Och sen så var jag och G och käkade på Spicy hot. Mumsigt!

Det har inte gått så bra med detox-kuren, det har faktiskt fuskats lite. Jag höll på i 2 dagar med det men sen när jag och G fikade igår så kunde jag inte motstå en latte och en biskvi. Sen idag så hade jag ingen lunch med mig till jobbet så jag beställde mat, då blev det pannbiff,sås och potatis. Jag fick ångest på en gång när jag hade käkat det så imorgon ska jag börja om från början. Har inte heller någon lunch med mig imorn till jobbet men jag får ta och göra iordning polenta gröt att ha med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0