Söndagens planer...

Imorgon så har vi ganska mycket planer på schemat som måste göras. Först var det tänkt att jag och mamma skulle fika vid elva, men det får vi nog skippa för annars så hinner inte vi med allt som ska göras. Det första vi ska göra när vi vaknar är att träna, sen ska vi iväg och handla på maxi och sen vid fem ska vi hem till G:s syster kattis på middag. Så vi har fullt upp med andra ord :). Och om det hinns med så ska vi också basta på kvällen, men det beror ju på när vi blir klara hos hans syster.

Snart ska jag bege mig till arbetet, börjar nämligen och jobba kl 21.00 och slutar inte förens vid kl 06.00.

Ni får ha en fortsatt trevlig lördags kväll!

Kommentarer
Postat av: Karin

ja där har dom nog också! får jag fråga hur mycket de kostade på Village?

2009-10-11 @ 11:27:35
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0