Tisdag

Halloj!

Träffade förut min vän Theresa snabbt på em innan hon stack till Oslo. Jag kommer verkligen sakna henne, hon är och kommer alltid vara min bästa vän. Fast att vi inte kommer prata i telefon varje dag så vet jag att vi inte kommer förlora våran fina vänskap. Om vi båda hör av oss till varandra så kommer det gå bra. Man kanske kommer att ses en gång per halvår eller oftare och då kommer det kännas som att det var igår vi sågs. Men hoppas allt kommer gå bra för dig där nu gumman!

Annars så är allt bra. Är lite trött bara, jag jobbade natt igår så jag har inte sovit så många timmar men jag får ta en powernap ikväll innan man ska jobba. Vi tänkte nog åka och träna snart det ska bli så himlans skönt att få röra sig. Jag tror nämligen det var några veckor sen jag tränade men jag har ju min cykel som jag cyklar på varje dag så det blir lite träning för mig varje dag. hihi.

Kommentarer
Postat av: Theresa

Saknar dig med vännen. ses i helgen iaf.. Puss puss

2009-11-04 @ 18:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0