Torsdagskvällen

Just nu sitter jag och slösurfar men ska ut snart och övningsköra lite. Jag ska ju börja på körskolan i början av juni så det är bara att mängd träna hemma nu innan.
Idag så har det inte blivit så mycket gjort, vaknade rätt sent och sen så skulle jag iväg och jobba vid 16.00. Det är ju röd dag idag så man fick jäkligt bra betalt idag hehe.
Igår så var vi på Tuna Park och käkade lite lunch, efter vi hade käkat så gick vi in på Cubus och de hade ju 30% rabatt på alla kläder hela denna vecka, så då passade jag på att kika lite. Jag fick med mig 2 toppar, en fest topp i svart och en vit t-shirt med en blå text och en ankare på. Båda skiit snygga! Som min gulliga älskling gav mig, tänk vad lite det behövs för att göra mig super glad!






Här är en av topparna.....


Kommentarer
Postat av: Rbka

Hejhej, slumpade din blogg på commo.se. Lust att lägga till varandra på bloglovin?

2009-05-22 @ 19:12:13
URL: http://bbekz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0