Tisdagen - började med att jag försov mig

Dagen började med att jag försov mig till jobbet. Jag vaknade kl 14.00 och vid den tiden började mitt arbetspass. Det var bara att rusa upp ur sängen. Ringa till jobbet och säga att man har försovit sig. Väldigt pinsamt tycker jag när man börjar så past sent. Men jag vet nog vad det kan bero på...:P för det första så var jag vaken ganska sent inatt. Jag gick inte och la mig förens klockan var 03.30 och sen så gick jag upp klockan 06.20 för att göra frukost till min älskling som skulle komma hem från jobbet, han hade jobbat natt och jag ville överraska honom med lite frukost. Så det kan gå va...hehe

Annars idag så fick G en till överraskning när han kom hem från västerås, han fick ett blomogram av mig. Dessa fina blommor fick han. Jag tyckte han var värd en liten bukett! Det är så kul att överraska sambon min ibland för man får så mycket tillbaka.....:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0