Onsdag

Jag har precis stoppat i mig lite kladdkaka som jag ställde och gjorde när jag kom hem efter jobbet. mums! Jag såg att G hade köpt brownies och jag blev så himla sugen på det. Jag som är gluten kan ju inte käka den köpta för den inehåller mjöl MEN ändå var jag  tvungen att ta en liten tugga hihi. Jag har inte fått ont i magen än iallafall....

På tal om annat så var jag nere på stan en snabbis innan jobbet. Jag hann inte gå mer än i tre affärer, det blev bara Cubus, Hm och Bikbok. Och vad mycket rea det är på Bikbok, jag hann inte kolla så noga så imorgon ska jag dit och kika lite. Man borde hitta något fint. :) Jag måste verkligen hitta något att ha på mig på midsommar, det är prio nr 1. Jag tror jag kommer köra på något enkelt i klädval. Sen måste jag också hinna till bolaget, sista chansen imorgon om jag ska ha något att dricka på midsommar. hehe...alltid jag i sista minuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0