Jag är med och tävlar om en Hotellövernattning för 2 i Smögen

Min motivering : Jag tycker att Smögen är det bästa stället att åka till om man är i närheten av Göteborg, jag var i Smögen för första gången förra sommaren och jag kan säga att  Smögen är det mysigaste stället jag har åkt till. Den långa bryggan med massa affärer längs bron. de små fiskehusen och sen för att inte tala om utsikten. Sen så är det så här också att jag och min sambo ska åka till Smögen den 5 augusti för att vi kommer att vara i Göteborg innan och då passar det här tillfället utmärkt att vara med och tävla. Vi får hoppas på att jag vinner!



Update Tävlingen finner ni på Englas blogg.

Kommentarer
Postat av: -ELINA-

Hej, besök gärna min blogg!

2009-06-14 @ 19:55:05
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0