Dagen...

Hej bloggen!

Har inte gjort så mycket mer än att jobba idag. Jag började jobbet 14.00 och lyckades med att försova mig, jag stämplade in 14.02 så det var ju inte så farligt. Jag har mig själv att skylla egentligen för jag somnade inte förens vid 04.30 inatt men blev väckt imorse med frukost på sängen hehe sen somnade jag om igen och råkade stänga av larmet när klockan ringde vid 11.30.
När jag kom hem vid 21.00 så drack jag lite kaffe med G innan han skulle iväg till jobbet och nu sitter jag här. Jag fastnade vid datorn men ska försöka slita mig loss för att gå och duscha.
Jag hade tänkt att försöka lägga mig ganska skapligt ikväll, ungefär vid 00.00 men jag tror inte det kommer att hända för nu står klockan på 23.19.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0