Planer imorgon (fredag)

Imorgon så är jag ledig från jobbet, äntligen!! Jag tycker det har varit en tung vecka. Har jobbat nu sen i söndags, alltså fem dagar i sträck. Jag är inte van vid det så jag har blandat ihop dagarna helt och hållet. I tisdags så trodde jag att det var onsdag osv.
Imorgon då, då ska jag först träffa min söte vän Theresa. Vi har inte setts på flera veckor så det är verkligen på tiden att vi ses...om det är fint väder så skulle jag vilja sätta mig i rothoffsparken och ha med oss fika, men det beror ju på om vädret håller i sig. Hoppas Hoppas....det har varit så härligt dom senaste dagarna och man har verkligen njutit av det.
Sen vid halv fem så ska vi åka till torshälla hamnen. Därifrån ska vi ta båten till västerås, det är ju powermeet nu i helgen så vi tänkte åka dit. Jag har aldrig varit på powermeet så det ska bli kul och se! Alla  bilar & raggare:)

På tal om annat så hörde en vän av sig idag, blev jätte förvånad. För hon flyttade till Belfast för ca 2 år sen för att jobba och se någon annan kultur.  Men nu är hon tillbaka till Sverige för att stanna...så det ska bli jätte roligt att träffa henne igen. Vi har så mycket att prata om!

Kommentarer
Postat av: Andreas Årzén

Trevligt! :)



Du, jag har frågestund i min blogg och det vorre jätte kul om du kanske hade en eller annan fråga att ställa, om du vill alltså hehe. Skulle vara kul :)



Hoppas du får en riktigt bra lördag så hörs vi snart igen! // Andreas

2009-07-04 @ 14:03:00
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0