Härliga lördag...

Det blev läggdags lite väl sent för mig igår, somnade nog efter 04.30, jag kan säga att jag var väldigt trött när jag gick upp vid 10.00 imorse...Nu på förmiddagen så träffade jag Theresa min vän, vi åt lite frukost/lunch på hurtigs, väldigt trevligt...Sen därefter gick vi lite i affärer och jag köpte ett dubbelknäppt bälte, skiit snyggt var det! Sen begav vi oss hemåt vid 12.00.
Har nu bara tagit det lungt här hemma, snart ska jag och G åka iväg till Tuna Park, jag ska titta efter några mörka jeans. Ikväll tänkte vi gå ut och käka på tingsgården, det blev det istället för det är regn på gång här. Vi får ta ånbryggan en annan gång, vi har ju hela sommaren på oss. :)

Nä nu ska jag inte sitta här någe mer idag. Ska njuta av kvällen och bara ha mysigt med my love :)

Men ni får ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0