God eftermiddag Tisdag

Halloj!

Har precis fått i mig lite frukost och nu sitter jag och läser lite bloggar och surfar runt lite. Idag är jag ledig, känns jätte skönt! för det var ett tag sen jag var ledig mitt i veckan. Det var tänkt att jag skulle gått upp 10.30 men jag sov ända fram till 13.00..oops. Jag hade tänkt att gå ner till bolaget och sen ner på stan för att kika på jeans. Men det gör jag nog på fredag istället när min semester har börjat.. jippi.
Klockan 15.00 tänkte jag dra ner tll gymmet och träna lite. Tänkte mest springa, gå på tramp maskinen och sen träna magen. Var nu flera månader sen jag tränade på gymmet, känner mig lite dålig på den fronten. Men jag har varit duktig med att promenera istället. Det är ju bra träning det med! :) Efter träningen ska jag träffa min söte vän E, vi tänkte ta en liten fika. Måste hinna träffa henne innan hon åker till bulgarien på torsdag.
Ikväll blir det grillning här hemma på balkongen, det blir hemma gjorda hamburgare, mums! Ska bli så himlans gott, har sett fram emot det nu i flera dagar. :)

nej nu tänkte jag göra mig iordning. Ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0