Dålig uppdatering....

Jag vet att jag har blivit jätte dålig på att uppdatera nu för tiden. Jag tror det har blivit så för jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva om.
Jag tycker det är jätte roligt att få skriva av sig lite och det bästa är att folk faktiskt läser det som jag skriver om. Just nu sitter jag på mtv:s hemsida och kikar på the hills.
Min dag idag har jag mest spenderat hemma, har varit jätte sugen på mockarutor nu i flera dagar så jag ställde mig i köket och började baka, goda blev dom. Sen var jag & b- friend hem till mami och hälsade på, det var mycket trevligt  och passade även då på att ta med mina mockarutor och de gick åt som smort.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0