Just nu i denna stund...

Sitter jag i soffan och dricker lite kaffe samtidigt som jag slösurfar lite. Kollar då och då på fotbollen som går på tv, det är G som är ett fotbollsfreak och inte jag haha.
 Förra fredagen när jag var och fikade med mamma så hittade jag en borste på Å-festen till hundar/katter. Den verkade jätte bra för den tog bort all dött underhår och löst hår. Jag hade inte riktigt råd då och lägga 200 spänn på den. De hade en hemsida men jag kommer inte ihåg vad den hette och jag vill verkligen ha den för våra katter fäller som bara den. MEN nu sökte jag på google på borsten och hittade en liknande som hette furminator. Det fanns några sidor som sålde den men jag tycker att det är för dyrt att lägga 400 spänn på en jääkla borste så jag testade att söka på tradera - för de har ju allt mellan himmel och jord till ett billigare pris. Där hittade jag några försäljare som auktionerar ut furminator, hittade en som sålde den för 168 kr så jag tänkte att jag skulle lägga ett bud när löningen kommer... :-P


  
 
Bilder: Tagna från Tradera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0