Tack för alla gratulationer! :)

Hej alla!

Jag har precis kommit hem från en jätte trevlig utekväll med min b-friend. Vid 19.00 åkte vi och käkade på Thai Classic efter att vi hade käkat klart så fick vi för oss att gå och spela lite biljard på det nya stället som har öppnat här i Eskilstuna, som heter Fame. Vi hade jätte roligt iallafall, jag vann överlägset haha!

Jag har haft en jätte bra födelsedag med massa fina presenter. G:s familj kom efter 14.00 någongång och jag bjöd på hembakad tårta och snoddas.
Jag fick det jag hade önskat mig så det är jag jätte glad för :p, av älsklingen så fick jag presentkort på 400:- på HM och ett presentkort på ansiktsbehandling. Andra presenter som jag fick var pengar, trisslotter och en huvud massage stav :) som btw är jätte skön, man njuter verkligen. På söndag blir det mer födelsedagspresenter :) alltid lika roligt att fylla år!
Annars idag så har vi varit på Underbara hem. Vi är ute på jakt efter en ny soffa,  gärna med en divan. Väl där inne hittade vi en jätte fin grå tygsoffa, den hade två stycken divaner. Vi måste mäta i vardagsrummet och se om den passar och om det gör det så slår vi säkert till! Den kostade 15.000 :- men det är ganska billigt tycker jag för den soffan.

Som avslutning på min underbara födelsedag så blir det film. Det blir nog Austraila som  jag har hört ska vara jätte bra!

Ha en fortsatt trevlig tisdags kväll!

Kommentarer
Postat av: G

Var det verkligen du som vann biljarden gumman ;-). Puss puss o grattis

2009-04-22 @ 02:47:03
Postat av: Sanna

hehe :) ja, vi kan låtsas som det :P du fck ju ner den vita bollen hela tiden...tack! puss

2009-04-22 @ 02:55:41
URL: http://saaannaandersson.blogg.se/
Postat av: G

Ha Ha ok då vi kan säga lika:-) kul var det iallafall pusspuss

2009-04-22 @ 03:03:34
Postat av: Joakim

lät skoj :)

2009-04-22 @ 03:08:39
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: sanna

hehe ok då säger vi det sötnos puss puss kram

2009-04-22 @ 03:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0