Min fredag

Halloj!
 
Vilket härligt väder det har varit idag , man hann njuta av det fast vi vaknade sent. Klockan 12.00 skulle vi stigit upp men så blev det icke,både jag och G gick upp 15.30 på em. Dagen blev inte helt förstörd ändå , jag hann ner på stan och byta stl på t-shirten som G fick av mig och sen till posten där jag hämtade ut mitt paket från chique. På vägen hem var jag kaffesugen så jag  tog med mig en latte från Wayne´s att smutta på. mums.

Sen var det dags för middag, gjorde en jätte god kycklingwok med sötsursås. Blev himlans gott, måste göras om.

 

                                                           Min  tallrik vs G tallrik






 


Kommentarer
Postat av: Theresa

Hahaha.. ingen skillnad alls=P

2009-04-18 @ 16:45:58
URL: http://likealeaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0