Hemkommen från stan

Nu har jag precis kommit hem från stan. Det blev en långfika med tjejerna, vi satte oss på cafe kaka. Mycket trevligt! 
Jag hittade ett sällskapsspel som fick följa med hem. ¨våghals¨ heter det. Kan bli kul på förfesterna. Jag har spelat det en gång och sen dess har jag velat haft det men har inte hittat det någonstans förens idag. Spelet tänktes invigas redan på fredag då det blir fest hemma hos Emelie och sen utgång till nybron. :))
Nu sitter jag och käkar lite mat, blir lite rester från i måndags (lax med potatismos). Ringde precis till Face dew och bokade tid för ansiktsbehandling, den 4:e maj ska jag dit, ska bli så himla skönt. Det kommer göra jävligt ont när de klämmer ut porerna...hehe.

Nu tänkte jag bara ta det lungt, tänkte se på tv och sen slösurfa lite. Det kanske kommer in något mer inlägg senare.

kram

Kommentarer
Postat av: Theresa

va mysigt. vi får ta oss en utgång när jag kommer hem från båten någon gång tycker jag. Putte hänger nog inte med på lördag för han ska ut och fota med sin kusin. Hoppas du får jätte kul på fredag=) Puss

2009-04-22 @ 19:16:04
URL: http://likealeaf.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ok. Det måste vi göra gumman var ju så längesen nu. Det hade varit kul om du kunde hänga med nu på fredag... men du vill säkert ta det lungt förstår jag. puss puss

2009-04-22 @ 19:32:35
URL: http://saaannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0