Godmorgon Måndag

Hej hej!

Det är måndag och en ny start på en ny vecka, april månad börjar gå mot sitt slut och sommaren närmar sig. Snart kan vi gå utan jacka....
Denna vecka är en händelserik vecka, detta är lite vad som händer:
♥ jag fyller 22 år.
♥ ska börja jobba på torsdag.
♥ 50 års kalas i helgen.
♥ Kalas på söndag med hela tjocka släkten. (som inte är så stor)

Idag tänkte jag titta efter någon tårta som jag kan baka till mitt födelsedags kalas, jag har tänkt mig prinsess tårta :) det kan väl inte vara så svårt....?hehe, och om jag orkar  tänkte jag försöka gå ut på  en powerwalk, det blev ju inget igår.
Nu duschen och sen göra mig iordning!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag? :)

2009-04-21 @ 01:49:34
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0