God eftermiddag Söndag

Hej bloggen!

Gud vad snabbt helgen har gått. Man har inte gjort något speciellt och ändå känns det som man har fått mycket gjort men ändå inte. Hmm konstigt det där...
Snart tänkte jag sätta fart här hemma, vaknade vid 13.30 och ändå så gick vi och la oss rätt skapligt igår klockan kan ha varit 02.30 tror jag (ganska tidigt om man tänker på hur länge vi har varit vakna de senaste dagarna) G tänkte prova och köra bil idag, han ska testa hur det går med knät och om det går bra och inte gör ont så  tänkte vi åka iväg till tuna park och ta en liten snabb fika bara för att, bara göra något =)

Senare när vi kommer hem så tänkte jag höra med Theresa om hon vill ut på en powerwalk,  det skulle vara så skönt fast det blåser ju ganska mycket ute nu men men vi får se!
Nu tänkte jag ta tag i disken, står ett helt berg där ute :) sen tänkte jag göra mig iordning.

Ha en fortsatt bra söndag, så ses vi senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0