Caffe latte + budapesttårta

Just nu sitter vi och fikar nu så här på kvällen. Jag tänkte äta en budapestbakelse, mums! Jag har gjort caffe latte helt själv men den blev tyvärr inte så jätte god, tror jag måste använda baristamjölk? nu använde jag mellanmjölk, mjölken gör nog ganska mycket....

Jag var ju på stan förut, det blev att jag fick gå själv. L som skulle ha gått med mig backade ur :( jag hittade inget till mig i klädväg men köpte annat fint. Men däremot så hittade jag lite snyggt till G. Jag köpte en jätte fin marin blå randig långärmad  tröja och sen en t-shirt med något tryck på. Allt från MQ, perfekt nu till sommar tänkte jag!
Det är så skönt att jag kan köpa (nästan) vad som helst i klädväg till honom, fast oftast när vi går på stan och jag pekar på något som JAG tycker om, gillar han inte. Så jag blev jätte glad att han faktiskt tyckte om kläderna :) han kanske inte är så kräsen ändå hehe.

Snart tänkte vi sjunga lite här hemma, ska nämligen inviga Lips spelet (karaoke) som jag har köpt. Undra vem som vinner tro? hahaha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0