GBG 5-8 Juli

Sitter och tänker på att jag ska åka till göteborg nästa helg med glenn och att det ska bli så jäkla roligt. Vi ska gå på liseberg en dag, shoppa en dag och åka till smögen en dag.

Jag ser verkligen fram mot att åka till Göteborg för jag har aldrig varit där, det ska bli extra roligt och åka till liseberg. Jag ska åka alla karuseller älskar verkligen att åka karuseller man får värsta kicken.
Sen ska vi ju till smögen och det verkar vara jätte fint där, hittade en bild på smögen och det ser mysigt ut. Det dinns säkert fina resturanger där men det är säkert ganska dyrt. Eller?



Man får hoppas på fint väder när vi åker. På väg ner till göteborg så ska vi äta picknick, blir nog på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0