Dålig uppdatering

Jag vet att jag har uppdaterat dåligt här i bloggen men det ska bli en bättring på det.

Igår så var jag och några vänner & såg SATC  på bio och jag tycker att den var super bra, det var så jäkla roligt när Charlotte sket på sig när de var i Mexico på carries "bröllopsresa" jag höll på att garva ihjäl mig och det kan jag säga att hela biosalongen gjorde..=)

Idag sov jag till 14 men skulle ha gått upp klockan 12 för klockan 14 så skulle jag och glenn ha varit hos mamma och firat min syster som fyllde 18 i måndags men vi kom lite sent, vi kom närmare sagt en timma och 45 minuter försent när alla gäster hade gått hem, äh men det gjorde inget för att jag hade jobbat natt i natt, slutade 7 imorse. Men det var trevligt ändå hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0