blabla

kommer inte på någon vettig rubrik...
Jag kunde somna till slut, jag gick och la mig vid 08,30 och sen vaknade jag kvart i 2. Jag hade råkat stänga av väckarklockan skulle ha gått upp vid 11.00.
Hotel Vasa hade fortfarande inte ringt så då ringde jag dom och det hade blivit något missförstånd så det fanns inget dubbelrum, men vi fick ett enkelrum med en säng på 1,05, så nu har vi ett hotell bokat!! jippi!
Vid fyra så gick jag och theresa till harrys och åt deras omtalande hamburgertallrik, den var faktiskt god. Sen gick vi en sväng på stan, men jag hittade inget.
Vi åkte vidare till sveaplan där vi köpte med oss fika och åkte hem till Theresa.

Nu ska jag hänga upp lite tvätt och sen ska jag vidare och jobba, slutar 6 imorgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0