Urbanoutfitters

Är det någon som vet hur stl är hos urbanoutfitters? De levererar till sverige va? valutan är usd? eller är jag helt ute och cyklar.
Men jag hittade mycket snyggt på deras hemsida, ska nog beställa hem lite kläder därifrån någon gång nästa månad tror jag. Den här månaden har jag handlat alldeles för mycket. Jag måste tänka på ekonomin nu när jag ska flytta snart. Nu är det inte långt kvar för mig hehe.

Imorgon så måste jag ringa fastighetsskötaren och kolla när de ska börja tapetsera i lägenheten. Det börjar kännas lite tight nu, sen ska jag också kolla när jag tidigast kan få flytta in, det vore ju bra om man kan få nycklarna  innan den 1 februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0