Torsdag

Godmorgon alla läsare!

Har nu varit vaken nu i några timmar, gick upp kvart över åtta för att åka till min hyresvärd och lämna tillbaka tapet boken som jag har lånat nu i några veckor som jag inte orkat lämna tillbaka förens nu. Skönt att en grej är ur världen....
Igår kväll så hade jag jätte svårt att somna, låg och vred mig och tittade på klockan hela tiden. Jag tror jag somnade efter fyra inatt. Jag låg och tänkte på massa saker som snurrade i huvudet på mig om om och om igen  hela tiden. Jag tänkte på min lägenhet som jag ska flytta till snart, hur jag skulle inreda och på min framtida katt hehe, sen på andra massa saker.
För att jag skulle bli trött så låg jag och kollade i halens katalogen flera gånger,  lyssnade på min mp3. Men till slut så kunde jag somna och det var as jobbigt att gå upp kvart över åtta, jag har  ju inte fått sova så många timmar inatt.

Nyss för ett tag sen så ringde det på dörren, och gissa vem det var? brevbäraren !!! kom med mitt paket från laredoute =) gissa om jag blev glad. Ska visa er snart!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0