Torsdag

Godmorgon godmorgon!

Har nu varit vaken ett tag, har hunnit äta min frukost och nu sitter jag och läser lite bloggar.
Blev väckt av att telefonen ringde, det var från jobbet och de ville att jag skulle jobba natt ikväll och imorgon.
Jag hade tänkt att inte jobba idag men men man tjänar pengar iallafall =)
Ute snöar det massor, usch säger jag. Jag vill inte ha snö nuuu, om det ska vara snö så skulle det ha kommit tidigare annars tycker jag det kan få va! man hör plog maskinen ute..
Sen så håller dom på att borrar i väggarna längst ner på bottenvåningen, as jobbigt ljud det gör verkligen ont i öronen.

näe nu måste jag sätta igång och göra mig iordning, jag måste hinna få något gjort innan man börjar jobba. Jag måste också ringa några samtal. Jag kanske också gå ner på ego för att kolla om de har fått in cheap monday jeansen som jag vill ha. hoppas hoppas =)

kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0