Söndag

God kväll!

Idag så har jag varit och jobbat, började jobbet sju imorse och slutade ett, inte så lång dag men skönt att sluta tidigt. Vid 16 var jag hemma hos mitt ex som fyllde 23 år idag, där bjöds det på fika.

Sen skulle jag vilja tipsa er om att "Bloggerskan Kenza och smyckesshopen Cocoo.se har just nu en tävling som jag deltar i & skulle vilja tipsa er om! Man kan vinna superfina bamboo-örhängen! De finns i 3 olika former (runda, hjärtan & trianglar) & i 3 olika storlekar (S, M & L) och kostar 125kr, 145 kr eller 165 kr. Gå in på Kenzas blogg & var med och tävla du också! Dessutom så får ni 20 % rabatt hos Cocoo med koden KENZA, gället t.o.m. 24 januari."

kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0