Onsdag

Godmorgon Godmorgon!

Nu har jag vaknat, hade ställt klockan på åtta men råkade stänga av den. Men sen kom syster hem och väckte mig och tur det för annars så skulle jag säkert ha sovit bort hela dagen.
Idag är det min lediga dag, det känns jätte skönt. =) Jag vet faktiskt inte vad man ska hitta på idag. Jag kanske ska gå och mäta lite i lägenheten.

Men nu ska jag gå och äta lite frukost och sen så ska jag göra mig iordning.



Jag måste bara berätta en rolig grej som hände på jobbet igår, iallafall enligt mig. Jag och de två tjejerna som jag jobbar med stod vid anslagstavlan, sen hängde det något papper som de inte visste vad det var så då gick dom in på kontoret och skulle fråga, jag hängde på för jag ville också veta =) när dom har pratat klart så säger en av tjejerna - sanna, kan du gå ut en stund vi vill prata lite med J. Jaha tänkte jag, vad ska dom säga nu om mig? ska de snacka skit bakom ryggen på mig? Jag blev iallafall lite småirreterad.
Men när dom kom tillbaka så visade det sig att de hade gått in och sagt positiva saker. Jag blev jätte glad!
Senare på eftermiddagen så kommer J som är personalansvarige och frågar mig om jag vill  jobba kvar på 7:an och att jag får mitt vikariat förlängt fram till den 29 februari. Gissa om jag blev glad ;p

Men ni får ha en bra onsdag!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0