Måndag

God kväll!

Har varit hemma ett tag nu, slutade jobbet 21 idag =( . Har  nu duschat och druckit lite té.
Målarna ringde förut och ville veta vilka tapeter jag skulle ha till min lägenhet. Får omtapetsering i hela lägenheten hehe, det har varit jätte svårt att välja för jag tycker att tapeterna i denna katalog var väldigt tråkiga, mest vitt och beige . Sen så fick jag lite bråttom när de ringde, hade nämligen inte valt några tapeter till köket, så då valde jag hastigt beiga tapeter med lite mönster i. Jag hoppas att det blir snyggt för temat i köket ska vara grått och svart.



Uppdatering:

Tapeter som jag har valt.

KÖK

image146

V-RUM

image147

SOVRUM

image148

HALL

image149

Vad tycks? tror ni det kan bli snyggt? Det ska bli intressant att se resultatet senare. =) Det blir mycket beige i min lägenhet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0